Home » , » Mit navn er Nobody (1973) Download Fuld

Mit navn er Nobody (1973) Download Fuld

Se fuld film Mit navn er Nobody i bedste video format. Fuld streaming Mit navn er Nobody i HD-kvalitet. Spille film Mit navn er Nobody i HD-video. Se streaming Mit navn er Nobody i high definition-format. Fuld film streaming Mit navn er Nobody i high definition kvalitet.


Du vil opdage en komplet beskrivelse af Mit navn er Nobody nedenfor:
  • Original titel : Il mio nome è nessuno
  • Film titel : Mit navn er Nobody
  • År for film : 1973
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1973-12-19
  • Virksomheder af film : Rafran Cinematografica, Les Films Jacques Leitienne, Alcinter, Rialto Film Preben-Philipsen,
  • Landene i film : Germany, France, Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 120 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 7
  • Youtube ID film : 2RYq1PLdT0s
  • Oversættelse af film : EN,DE,FR,IT,PT,HU,RU,PL,ES,NO,TR,NL,ZH,SV,CS,EL,DA,
  • Aktører film :Geoffrey Lewis (Leader of the Wild Bunch), Henry Fonda (Jack Beauregard), Piero Lulli (Sheriff), Rainer Peets (Big Gun (as Remus Peets)), Neil Summers (Squirrel), Alexander Allerson (Rex), Maurice Kowalewski (New Orleans street photographer), Mario Brega (Pedro), Leo Gordon (Red), Karl Braun (Jim), R. G. Armstrong (Honest John), Terence Hill (Nobody), Benito Stefanelli (Porteley), Jean Martin (Sullivan), Steve Kanaly (False barber), Marc Mazza (Don John (as Mark Mazza))

0070215

Mit navn er Nobody er den bedre film manufacured af Rafran Cinematografica, Les Films Jacques Leitienne, Alcinter, Rialto Film Preben-Philipsen, der kommer med en beskrivelse af filmen er "I denne klassiske western er den berygtede og legendariske revolvermand Jack Beauregard (Henry Fonda) på jagt efter sin brors mordere. Han har sat sig for, at denne morderjagt skal blive afslutningen på en lang karriere, hvorefter han agter at flytte til Europa og leve et fredeligt liv. Undervejs møder han Nobody (Terence Hill) en revolvermand på vej op og en stor beundrer af den aldrende Beauregard. Nobody sætter alt ind på at få Beauregard til at trække sig tilbage med stil. Det vil sige indskrive sit navn i vestens historie, inden han trækker sig tilbage, og Nobody arrangerer efter megen dramatik et møde mellem Beauregard og 150 ridende desperados. Mød vestens absolut hurtigste revolvermænd i denne helt forrygende western af den suveræne mesterinstruktør Sergio Leone.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste kvalitet af lyd og størst bedste skuespillere.

og jeg første fundet ud af om denne film er jeg ikke helt sikker i tilfælde I ligesom idé eller ikke. Efter at have set det Jeg vil bruge at tale om at faktisk jeg virkelig gerne. Jeg yderst anbefaler denne film for folk, der meget ligesom genre Komedie, Western, . Det er muligt at ser det uden omkostninger bare klikke indsende og tilmeld, det ville være bedre at ser et enormt antal nyeste filmtitler for ingenting.

... Spille streaming Mit navn er Nobody i bedste kvalitet 720p ....




Director : Tonino Valerii, Director of Photography : Giuseppe Ruzzolini, Executive Producer : Claudio Mancini, Original Music Composer : Ennio Morricone, Idea : Sergio Leone, Producer : Fulvio Morsella, Screenplay : Ernesto Gastaldi, Executive Producer : Sergio Leone, Editor : Nino Baragli
Ja, nu du kan se film hensyn Mit navn er Nobody fuldt længde og find den forbindelse til dette video Mit navn er Nobody i bedste look videoformat.


Tags: hero, spaghetti western,

Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Copyright © 2013. western movie - All Rights Reserved